1 Ocak 2014 Çarşamba

Hoşgeldin 2014

"Allah'ım sen konuyu biliyorsun. Amin." tadında bir yazı olacak belki ama 2013'ün ne getirdiklerini sevebildim, ne de benden aldıklarını huzurla uğurlayabildim. Kendisiyle her ne kadar iyi başlamış olsak da, bitmesi için resmen dakikaları saydım.  (hoş bitti de ne oldu, bana bir grip takıp kaçtı gitti namussuz.)

Galiba çift sayıları daha çok seviyorum ve 2014'ün bana huzur, mutluluk, sürprizler getireceğine inanıyorum. Umarım hepimiz için öyle olur. 

Herkes şimdi bir kararlar listesi yapma peşinde, bir umut, bir keyif, bir heyecan; sene sonuna geliyorsun, bir bakıyorsun ne karar kalmış, ne de o kararı uygulayacak azim. Düşünüyorum da acaba 6 ayda bir yeni yıla mı girsek? 

(Yeni fotoğraf makinemi aldığıma göre yeni yazılarla buluşmak üzere.)

2 yorum:

  1. Bende bloguma beklerim. Üzerinde çalışıyorum hala :)
    http://icimdenngeldi.blogspot.com/ :) :) beklerim.
    MUTLU YILLAR :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Çok sevgiler
    http://mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil