1 Kasım 2013 Cuma

Montessori Eğitimi

Okulumda sınıf açılıp açılmayacağı kesinleşmeden Montessori eğitimi aldığımı ve devlet ana sınıflarında (İstanbul-Bahçelievler'de) bir pilot proje olarak Montessori+Duyarlılık Eğitimi'nin uygulanacağını yazmak istememiştim. 

Yazmaya hazır olduğum dönemde ise kendimi çok yoğun bir koşuşturmacanın içinde buldum. Sınıfın yerleştirilmesi, eksik alışverişlerin tamamlanması, sınıf düzeninin oturması.. tahmin ettiğimden daha uzun bir süre aldı. Üstüne üstlük fotoğraf makinem de bozulunca sınıfımın ilk anlarını paylaşma keyfinden de mahrum kaldım. 

Eğitimler, Montessori sistemi, sınıf içindeki çalışmalarla ilgili bilgi paylaşımında bulunmak istiyorum. Sanırım yine aynı eğitimi alan sevgili blogger arkadaşım-Seçil Öğretmenimle (sayfasına buradan ulaşabilirsiniz) fırsat buldukça paylaşımlar yapacağız. O da benim gibi araştırma yapmaktan, yeni fikirler üretmekten keyif alıyor.

Çok heyecan duyarak başladığım, en önemli alternatif-bireysel eğitim programlarından biri olan Montessori Eğitimi hepimiz için hayırlı olsun. (biraz geç olsa da kendime iyi dileklerimi belirtmiş olayım. :) )

Eski Bahçelievler Kaymakamımız Şevket Cinbir'in proje ile ilgili görüşlerine buradan ulaşabilirsiniz:

Eski Bahçelievler Kaymakamımız Şevket Cinbir'in bir yıl önceki pilot uygulama ile ilgili görüşlerine buradan ulaşabilirsiniz:

Sevilay Öğretmenimiz'in gönüllü proje koordinatörümüz Hayriye Cinbir ile yaptığı röportaja buradan ulaşabilirsiniz:

1 yorum:

  1. merhaba,

    montesoori aanaokulu arıyorum çocuğuma ben ve yenıbosna bahcelıevler cıvarında oturuyorum. tavsıye debılecegınız var mı?
    bu sızın de ogretmen olduğunuz ılkokul hangısı acaba?
    teşekkür ederım
    gamze

    YanıtlaSil