9 Mart 2013 Cumartesi

Haftanın Sanat Etkinliği#1:100. Gün Faaliyetleri

Bir önceki yazımda velilerden 100 materyal istediğimi söylemiştim. Bu materyallerle hem sayma etkinlikleri, hem de sanat etkinlikleri hazırlanabiliyor. Bunları 2 bölüm halinde yayınlayacağım.

1. İlk olarak yaptığımız etkinlik kolye çalışması oldu: 100. gün kolyesi. İpe boncuk dizme, harika bir el-göz koordinasyonu çalışmasıdır. Burada normal bir kolyeden farklı olarak dizdiğimiz her on materyalden sonra bir sayı kartına 10-20-30-40 şeklinde sayıları yazarak bir sayı kolyesi hazırlamış olduk. 

Çocukların yorulmaması ve sıkılmaması için yünden ziyade sert bir iplik kullandım, ipin bir tarafını makarna takarak sabitledim (taktıklarını düşürmesinler diye), rahat dizebilecekleri büyük delikli malzemeler seçtim ve etkinliği 2 güne yaydım. Geçen yıl bu etkinliği uyguladığımda sayı kartlarını ben hazırlayıp vermiştim ama bu yıl çocukların yazmalarının daha uygun olduğunu düşündüm. 

Faaliyet öncesi hazırlık
(Halka cornflakes kolye yapmak için çok uygun, 
görselliği de işin içine katıyorum, öneririm.)


Çocuklar kolyelerini dizerken





2. Bir başka etkinliğimiz oyun hamuru ile çalışma idi: Oyun hamuru ile 100 yazma. Hem kolay hem de çocukların zevk aldığı bir etkinlik. 

 




Kemal Efe bir milyar yazmak istedi :)
 

Poz verirken komiklik yapmayı da ihmal etmeyiz.
 

 
Ege tahta kalemiyle hamurunu boyamak istedi, mümkün olmadığını öğrenince kızdı.


Ah bir de şu saçlar önümüze gelmese.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder