25 Ocak 2013 Cuma

Portfolyo Dosyamız 2012


Not: Bir portfolyo dosyasının nasıl hazırlanacağı, hazırlanırken dikkat edilmesi gereken noktaları ayrıntılı biçimde başka bir postta yazacağım.
4+4+4 eğitim sistemi ile birlikte Okul Öncesi Programı da değişmiştir. Bu yıl belirli illerde pilot olarak uygulanan yeni program seneye tüm Türkiye'de uygulanacaktır. Bu programın yeni uygulamalarından biri de portfolyodur. 

-Kapak-
(El baskılarımızı yapıştırdık.)

   -2. ve 3. sayfalar-                                   
                                                              
 -İçerik Sayfası-
(Bu sayfaya kitap önsözüne benzer biçimde hangi sayfada 
             hangi çalışmanın yer aldığının bilgisini ekledim.)                                                

-1. Etkinlik-
(Çember Saati Etkinliği - Bugün Kendimi Nasıl Hissediyorum? 
ve Haftalık Hava Durumu Tablosu)

-4. ve 5. sayfalar-

-2. etkinlik-
(Türkçe Etkinliği -Problem çözme çalışması)


-3. etkinlik-
(Matematik Çalışması - 2 sayısı)

-6. ve 7. sayfalar- 

-4. etkinlik-
(Fen Etkinliği- Buza nasıl dokunabilirim?
ve Buz en çabuk nasıl erir? deneyleri)

-5. etkinlik-
(Sanat Etkinliği - Kalplerden Penguen Yapımı)

-8. ve 9. sayfalar-

-6. etkinlik-
(Sanat Etkinliği - Kutup Hayvanları)

-7. etkinlik- 
(Okuma Yazmaya Hazırlık Çalışması - Çizgi Çalışması)

-10. ve 11. sayfalar- 

-8. etkinlik-
(Okuma Yazmaya Hazırlık Çalışması - 
Okulun Kaçıncı Günündeyiz?) 

-9. etkinlik-
(Oyun Etkinliği - Halkadan Atlama Oyunu)

 -Son sayfa-
-10. etkinlik-
(Serbest Zaman Etkinliği - İlgi köşelerinde oyun)


2 yorum:

  1. sizi izlemeye aldım...
    sizde beni izlemeye alırsanız seviniirm...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gecikme için gerçekten çok özür dilerim. blogundaki tarifler çok güzel. belki ben de öğrencilerimle senin tariflerinden yapıp bloga eklerim :)

      Sil